Smycken, en del av mitt liv...

Jag är ju en liten pysselfia som älskar att skapa, tyvärr räcker inte tiden alltid till... Något som jag dock tillåter att det tar upp en del av min tid är smycken. Mest gör jag till mig själv för att ha smycken som passar till de kläder jag har på mig men jag har även gjort en del presenter till vänner och bekanta. Här kommer ett smakprov. Tyvärr är det inte bästa kvaliten på bilderna men ändå...




Några av mina kreationer. Denna i blå/turkosa toner.



Närbild




I grönt...









Helt i silver med stansade bokstäver (älsklingarnas första bokstav i namnet) i hjärtanen.






Långt halsband med dubbla kedjor samt stansad ring med valfri text. (Carpe Diem på detta)






Armband....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0