Vänner...

Tänk så många människor som passerar ens liv.
Vissa träffar man bara en gång, andra stannar till för en kortare tid och några få finns kvar livet ut. Det finns många man trivs tillsammans med men av olika anledningar så kommer man ifrån varandra. En del av dessa kommer tillbaka medan andra aldrig korsar ens väg igen.
Vissa människor som man träffar tror man vid första mötet att man kommer att umgås mer med, men det rinner bara ut i sanden. Andra människor kan man ha runt omkring sig i flera år utan att umgås med dem, för att plötsligt märka att de är fullkomligt fantastiska och att man inte klarar sig utan dem. 
Jag har väldigt många människor i min närvaro som jag tycker väldigt mycket om. Bland de som står mig närmast finns både gamla barndomsvänner, vänner som återvänt, familj, släkt och nyare bekantskaper. De är i ganska spridda åldrar och är alla väldigt olika till sättet. En sak har de dock gemensamt, de ger mig massor av positiv energi när vi träffas, de gör mig glad och de får mig att förstå meningen med livet.
Tack för att ni finns alla godingar!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0