Regnet det bara öser ner...

Det är ett uselt väder idag! Fast om man tänker efter så är det ett ganska bra väder... Jag slipper vattna blommor och gräsmatta och jag har äntligen fått huset dammsuget, det är inte så tokigt!
Jag har också en rolig aktivitet utanför mitt köksfönster, en traktor med en snäll granne i som gräver ur för att kunna sätta upp en suuuupersnygg mur till oss! Det är så härligt att titta på när andra jobbar! =)
Isak har en kompis här som ska sova över så till kvällen blir det film och GODIS! Vi ska se en gammal klassiker, "Den oändliga historien", ska bli mycket spännande! När kvällen är slut har jag ingen aning om men misstänker att det blir framåt midnatt om de där två 8-åringarna för bestämma... Ha en skön kväll i stugvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0