Mr Intensiv...

Håll mig i handen när vi går över parkeringen, håll mig i handen när vi går över parkeringen, håll mig i handen när vi går över parkeringen... Men, HÅLL MIG I HANDEN NÄR VI GÅR ÖVER PARKERINGEN!!! -Kan det komma bilar här mamma?

Vänta med att hälla i saft, jag hjälper dig strax. Vänta med att... -Mamma, jag spillde lite saft...

Är du kissnödig? Neeej! Gå och kissa! -Men jag är inte kissnödig! Aaaah!!! Jag är jättekissnödig!!! -Mamma, det kom kiss i kalsongerna...

Studsa inte kulorna på bordet. Snälla, var rädd om bordet! (Sakta drar han ett finger runt bordet och har kulorna i högsta hugg) Kan du låta bli bordet!? (Han står fortvarande kvar vid bordet och lägger återigen kulorna på bordet) Kan du låta bli bordet!? -Mamma, kan du ta fram fler kulor?

Mamma, kan jag få tuggummi?  Nej, vi ska alldeles snart äta. Mamma, kan jag få tuggummi nu då? -Om du inte tjatar mer så kanske du kan få ett efter maten. Mamma, kan jag FÅ ett tuggummi!?

Det här är kanske en 100-del av våra konversationer under en dag tillsammans.
Behöver jag säga att jag är på bristningsgränsen ett antal gånger! Man har väl fått för sina synder kan jag tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0