Härliga lördag!!!

Ibland blir man förvånad över sig själv. I morse vaknade jag vid sextiden av att en av sönerna väckte mig. Jag låg och vred mig i sängen en stund men kunde inte somna om. Jag kände mig bara jättepigg så jag gick helt sonika upp. Dessutom klädde jag på mig och gick iväg på promenad klockan 07.15!!!

Det var grått och trist och regnet strilade ner men jag gick ändå. I öronen sjöng Cat Stevens "Morning has broken" för mig och jag mådde bara toppen. Det var så där så att det bara spritte i kroppen! Det är mycket möjligt att någon nyvaken Furuviksbo såg en smågalen tjej ta några danssteg med flätorna slängande runt huvudet... =)

När jag var nästan hemma igen så kände jag mig egentligen ganska nöjd men då uppenbarade sig Björn Skifs i öronen och när han började sjunga "Håll mitt hjärta" så vara jag bara tvungen att gå en extra runda! Musik, frisk luft och en promenad gör verkligen gott för själen och jag tackar mig själv för att jag tog mig ut denna morgon. Jag har varit såååå glad och trevlig hela dagen (hittills...) och jag har fått jättemycket gjort! Denna aktivitet rekommenderas VARMT!

Ha en skön lördag kära vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0