Bloggen fyller 1 år!!!

Vet ni vad!? Min blogg har funnits i ett helt år och jag har inte den minsta tanke på att lägga ner den heller.
Den har blivit som en väldigt kär vän som alltid finns där när jag behöver den! 40 inlägg har det blivit om allt och inget. Ibland har det hänt något särskilt som jag velat berätta och ibland har det varit undringar och funderingar om världen runt omkring mig som har ramlat ut i en berättelse.
Mina personliga favoriter är barnens födelseberättelser som uppkommit i samband med deras födelsedagar. De har jag läst för dem vilket har uppskattats mycket!
"Pepparkakshus och kastade sömmar" och "Sjung en sång" som handlar om mormor respektive farmor ligger mig också mycket varmt om hjärtat eftersom de handlar om två kära personer som inte längre finns med mig i livet men som fortfarande lever med mig på något vis.
"Sov sött" om min älskade faster Gunilla som rycktes ifrån oss allt för tidigt är det inlägg som berör mig mest. Det är det enda inlägget som jag läst om och om igen och varje gång så rinner tårarna...
Men ni då kära läsare? Vilken är er favorit? Det är jag nyfiken på!
Ett nytt bloggår har börjat, here we go!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0