Sju fantastiska år!

Den finns en liten kille i mitt liv... Ett blont blåögt yrväder...
 
HAN:                                                                                        
 
- Växlar från arg till glad till ledsen till euforisk på några hundradelar av en sekund.
- Han kramas och gosar så ofta han kommer åt.
- Har många härliga kompisar som han älskar och värdesätter högt.
- Kan charma upp i princip vem som helst.
- Är romantisk så man blir aldeles knäsvag.
 
I dag fyller han sju år.. Sju fantastiska år har det varit.. Visst har det funnits stunder när jag har varit både hysteriskt arg, ledsen, bedrövad, konfunderad och allt möjligt pga av denna lilla kille men det glömmer man så lätt när man tänker på allt det som är underbart med honom.
 
Han har lärt mig massor, framförallt om mig själv.. eftersom han är så lik mig.. När jag frustrerat berättar för min mamma eller min bästa vän hur gaaaaaaaaaaaalen jag blir när han beter sig si eller så... Så ler de bara lite fint... ;-)
 
STORT GRATTIS PÅ 7-ÅRSDAGEN MIN FINA HANNES!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0